Najnowsze Wpisy

Minister straszy Komentarze (0)
05. października 2006 20:48:00
linkologia.pl spis.pl

Ludwik Dorn w Luksemburgu
(fot. PAP/EPA)



Zdaniem wicepremiera, szefa MSWiA Ludwika Dorna obecnie nie należy decydować się na tak drastyczny krok i wprowadzać sankcji wizowych dla amerykańskich dyplomatów z powodu utrzymywania przez USA obowiązku wizowego dla nowych państw UE.

 

No to amerykanie mają szczescie, co za fart że naczelny szeryf IV RP nie bedzie (narazie) egzekwować wiz dla amerykanów. Zastanawiam sie czy jest to efekt próżności czy poprostu minister nie wiedział co robi. Mocarstwo jakim jest USA naprawde musi portkami trząść przy takich wypowiedziach. Dorn pewnie wyszedł z założenia że skoro amerykanie nie mają naszego kurka (choćby z gazem) to można kłapać takie bzdury. Nie wiem czy on nie widzi, a raczej wiedzieć powinien, że inswestycje kraju podwójnego cheesburgera i litrowej coli, siegają milardów dolarów...amerykańskich. Swojego czasu były minister w rządzie AWS zagroził Rosji że jeżeli ci nie przestaną wysyłać szpiegów do Polski, to źle sie to dla Rosji skończy. Nasi wschodni sąsiedzi bardzo sie przestraszyli i...można sobie juz dokończyć. Tak więc widać że nic w naszym kraju sie nie zmienia (jeżeli chodzi o polityke), bo tak naprawde rozwijają sie tylko te obszary, które polityka sie nie angażuje...i całe szczeście.

A żeby rozweselić ten smutny news...

 

Co myślisz o...zostaw swoj komentarz

pozdrawiam BT

 

 

 

 

 

bolkiemwmur : :

awf Komentarze (0)
22. czerwca 2004 20:38:00
linkologia.pl spis.pl

AWF

ŚWIADECTWO==> 11 / 20pts

TEST ANGIELSKI==> ..../ 15pts

LEKKA ATLETYKA==>  9 / 15pts

KOSZYKÓWKA==> 15 / 15pts

 

 

-R-A-Z-E-M==> ...../ 65 pts

bolkiemwmur : :

HISTORIA klasy "C" 2000- 2004  Komentarze (3)
08. czerwca 2004 23:59:00
linkologia.pl spis.pl

Blog najlepszej klasy w historii polskich szkół licealnych powstał w styczniu 2003, do tego czasu jak wiadomo od 2000 roku zdarzyło się bardzo dużo. Na blogu wiele rzeczy tez nie jest opisane ale niektóre notki są całkiem si! Oto niektóre z nich, wszystkie razem wzięte do kupy, bez komentarzy jeśli chce ktoś poczytać komentarze to zapraszam na te stronkęè  http://ceklasa-xxlo.blog.pl/ Generalnie 3ba przyznać ze 1c 2c 3c i 4c to były po prostu the best klasy, dzieki wszystkim za te 4lata, życząc przy okazji zdania na wymarzone uczelnie i byśmy raz na Ruski rok do siebie pisali na GG. Pozdro i 3mcie się 4 C z Xxelo! Pis<><><>

 

 

STYCZEŃ 2003  (KLASA 3C)

^Zaczyna się!^
Hej hej! Oto jest blog klasy IIIc z XX LO w Gdańsku :))) Po co? Ano żeby była beka, a jak! ;P Centrum wymiany informacji (kto skąd sciągnął pracę na polski ;))) oraz ogólne sprawozdania! Jak jesteś z mojej klasy i chcesz pomóc ,wrzucić coś tu lub cokolwiek to kontaktuj się z gospodarzem ;p

^No druga nota by się przydała...^
Nie wiem czy pomysł wam się spodobał, więc na razie będe pisać dalej ;PpPp W związku (razem czy osobno ;P? aha! co to za część mowy? ;))) z licznymi skargami na kolory to wstawię jakiś jaśniejszy szablon, bo się tyle polskiego uczę, że czasu na layout bloga nie ma czasu ;P Jak ktoś chce się tym zająć to dawać mi znać!!!
Jeszcze jedno:
"Dyskoteka. Lata '80. Prowadzi Dj Tuczek" (czy coś takiego...)
Ktoś tam w ogóle polazł? ;PpPp

Odin bierze sie do roboty
Napiszcie jak mam zmienić bloga a postaram się to zrobić ;D

^Dowcip^
Mówi świstak do Bogusia Lindy:
"Co ty qrwa wiesz o zawijaniu?";p
.::Lady_M::.
P.S. Odpowiedzi na fizykę wanted!!!!!!!

Na blogu klasy 3c też 8=8 ;D
Wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymać ;D ;D
KRH|

^Przedstawienieeeeeeee.......!!!!!!^
No weźmy się podzielmy i zróbmy jakąś chałę, ale zróbmy bo cicha znowu kurwicy dostanie!
.::Lady_M::.

poferyjna kontrola wiedzy...
Na po feriach mamy juz 4 sprawdziany zapisane... w tym jeden z matmy :|
fajnie nie? ;-( KRH|

Kartkówka z Polaka czy nie ...... oto jest pytanie ....
a oto Odin wam przedstawia słowa Struzika jak nie mieć kartkówki z Polaka ... :
JuNx (14:17) gadalem z cicha i powiedziala ze jak jutro bedziemy jakos "aktywnie" na lekcji siedziec to nie zrobi nam tego spr - musimy byc pshygotowani na lekcje wedloog rozpiski i jak nas z czegos spyta i bedziemy kumac o co biega mniej wiecej to nie zrobi tego spr wogle, a jak nie ebdzie nikt wiedzial to wtedy karteczki, podpisac sie i LASKA.... oto slowa Junxika a oto mój pomysł wiersze nasze czytać to jest napewno 1 godzina stracona a gdybyśmy zaczeli je interpretować i KRH zaczoł by siem kłócić to 2 godziny ;D

nasza polonistka kochana
czy wy tez uwazacie, ze nasza polonistka jest lekko... jakby to powiedziec? nenormalna??? co jej w ogole odwala ostatnimi czasy?
Sucha

^Nic nie rozumiem...^
Gdzie jest LeVy?????????????
.::Lady_M::.

sprawdzam łączność
książe przybywa!

 

 

 

To ja
Witam drogie płomyczki!!!!!!!!!
No to będzie mój pierwszy raz,,,oczywiście chodzi o pierwszy wpis na tego bloga bo tamten 1raz mam za soba,,,,,,,,,,,,,, wiecie co mnie ostatnio smuci >>>>??? Brak logiki niektórych kobiet szczególnie jednej ,,,,nie wiem o co chodzi ale pewnie JA jak zwykle przesadzam,,mam to po swojej babci która znakomicie przesadza paprotki szczególnie jak byłem mały i rodzice wstawiając miliony roślin chcieli usunąć powietrze z mojego pokoju poprze fotosynteze roślinek! Tylko tu się pomylili bo kupowali mi zawsze kaktusy a kaktus to powietrza ma zapasy wiec raczej dotlenił mój pokój i tak wielki jak cela w której Baksik nigdy nie siedział..... popieram zioma maTIsa ze cipocka miała trudne dziecinstwo!!!nawet bardzo,,,,może jej starzy też próbowali motywu z kwiatkami>>>>>??????? Wiec młoda cipocka wzięła się za czytanie pierdół kolesi którzy po wypaleniu grama zaczęli pisać 1000000000000stron rymowanym 12 zgłoskowcem wierszem!całkiem si!!!!!! Dlatego apeluje o tolerancje przez duże H dla baronowej polskiej oświaty i cywilizacji jezykowej JKM Cichej!!!!!!!ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Właśnie się przed chwila ich troje weszło do finału eurowizji!!!! Gratulacje!!!może ktoś mu wreszcie powie ze w tych czerwonych włosach wygląda jak pedał a co najmniej kupi mu lustro i ssam tak stwierdzi!!!!!dobra rozpisałem sie wiec na pewno wszyscy już zasnęli do tego momentu! Życzę miłych ferrriiiiii a szczególnie zaqwania do spr. Choć ostatnio masa 18 jest wiec impr fest! Bawcie się dobrze i nie wracajcie za wcześnie......starsi też chcą sobie czasem poimprezować!!!!jakbycoś¡!!!!!! Jakby ktoś nie znał mojego gg1993050 lub telefonu 050409303 lub w ogóle nie wiedział kim jest książe......jego strata/sprawa (niepotrzebne skreślić!) pzd. KsIąŻe

Independent fest
Wszyscy ktoorzy namietnie sloochają techna, hiphopu lub innego hulahopu mogą sobie podarowac czytanie tej notki :>
Na koncercie od nas bylem ja, JuNx i... i to wszytko ;D No jeszcze kilka osob z #morenki.
Bylismy tylko na hardcorowej czesci (od 16:00 do 21:00). Metal sobie z wiadomych wzgedoow odpooscilismy.
Grało osiem zespołów. My znalismy tylko pierwszy i ostatni (no i jescze tam jeden).
Po koleji (moja subiektywna ocena):
- pierwszy zespół (Line-In 01) - Zajebiscie jak zwykle ;D Troche znikeształcało na pocztku i nie zagrali snowmana ale generalnie było git.
- drugi zespół - beznadziejnie, dno i wogoole choojowo.
- trzeci zespool - taki średni, może byc (ale beka byla gdy sie nagle wokal z perkusja zamienił)
- czwarty zespool - całkeim niezły, ciekawe brzmienie i ogoolnie poztywnie.
- zepsoly piaty, szoosty i siudmy - szcezerze moowiac troche film mi sie urwał i juz nie pamietam ktooty byl ktoory. Grlai jakos wszycy tak samo ;D Mniejsza z tym
- oośmy zesooł - Chasseis - całkeim zajebiscie... zreszta mozna sie bylo spodziewac ;D
Dobra to tyle bo nie chce mi sie pisac a i tak was to w ogoole nie intersooje. A pondto mam tera material na artykool do tej gazetki. Nara i w ogoole. Moze szerzej opisze na swoim blogu ale watpie. EOT KRH|

WITAM
co tam słyhhować??spadek popularność naszego bloga da sie odczuć!spowodowane jest to zapewne spadkiem ceny buraków w egipcie jak i bułki tartej na bliskim wschodzie ale nie martwcie sie każdy kryzys kiedyś sie kończy!pozdrowionka dla wszystkich !!!!!potem coś napissze

Coś mi sie skojażyło
Dyrektorka naszej budy
Co ma zeza i marzenia
Bardzo, bardzo mnie nie lubi
Bo ja ręce mam w kieszeniach
Palę gandzię w ubikacji
Ordynarnie się odzywam
I nie jestem dobry z matmy
Z lekcji ciągle się urywam
Zwiewam z budy
Zwiewam z budy
Bo ogromne tam są nudy
Zwiewam
Zwiewam z budy
Nauczyciel od fizyki
Stary dziadek nie do zdarcia
Lubi swoje uczennice
Ćwiczy z nimi prawo tarcia
Woźny szkolny Stefan Balon
Nos w fiolecie oczy krowie
Gdy mu kopsniesz trochę szmalu
Kupi wino owocowe
Nikt tu z tobą nie pogada
Wkuwaj wszystko tak jak leci
Ucz się, pracuj, nie zawadzaj
Mieszko, Hitler, lwowskie dzieci
Bóg, Ojczyzna, geografia
Dostać można tylko szału
Polska szkoła, wielka klatka
Módl się, nie myśl, klamkę całuj
Coś mi sie skojażyło z pewnym miejscem:)

...:::Cios:::...
na historie i faka z histry trza napisac prace i zastrzegam sobie prawnie 2 prace ;p ze sciagi.pl of coz oto one :D http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/7760.htm
http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/3070.htm
|Made by ^DaDzA^|

^Ostatnie słowa od waszego mooooooozga :]^
Kochane dzieci ładnie mi pilnować bloga jak mnie nie będzie :] Wszystkich zasłużonych rozliczę po powrocie... ;p

LUTY

 

SpRaFdZiAnY
no ;p dzieci moje kochane...szkola sie zbliza (teraz pewnie mnie ludzie zlinczooja ;p) ale ktos moze wie z czego nam dokopia w pierwszych dniach ? ...
2003-02-05 14:12:11

^But it feels so empty without me...^
:] Tym optymistycznym akcentem rozpocznę...
Mam dla wszystkich mały bonusik ;p
13.02->Angol->moduł 3 + słówka
17.02->Gegra->demografia
19.02->Polski->"Chłopi"+"Wesele"
Dziękuje Odinkowi (bo to chyba jemu należą się ukłony ;)) za nowy podkład muzyczny :]
.::Lady_M::.

^Taaaaa.....^
To moze ktos cos napisze bo mnie jakbyscie niezauwazyli to w skzole nie ma ;p I wiem tylko ze ciocia Bozenka zrobila se upiekszajaca operacje a Chamerska giczol zlamala ;p

test z angola made by odin
1.a4,b3,c-,d1,e7,f6,g5,h2 2. 1.grabed,2.to prove,3. to stare,4. maintaining,5. to leap,6. avoid,7. struck 4. 1.whose,2.which,3.who,that,4.where,5.which 5. 1.which,that zamiast that, 2.whom,whowhere,3.which,thatwho,4.whosewhich,5.withthat
6. 1.apart from,2.all in all,3.according to, 4.neverthless, 5. without doubt.
nie ma 3 zadania bo nie miałem go !!!

A nudziło Mi siEM wiEc Dziś Na Fizie Se naPisalem ;D

Nauczyciele myślą, że są dla nas przykładem
Karają nas ocenami, jak psy mandatem
Męczą nas swoim niezrozumiałym wykładem
Nie rozumiem, czemu takie tępaki rządzą naszym światem

Próbują z nas zrobić maszynki do nauki
Czasem mówią, że debile i nieuki
Ale musza sobie uświadomić ze takim postępowaniem
Dla nas jest to po prostu znęcaniem

I tak nie pojmiemy, o co im chodzi
Myślą, że nowy geniusz dzięki nim się rodzi
Ale każdy z nas ma swoje własne życia drogi
A potem się dziwią, że uczeń jest do nich wrogi

Próbują rozwijać umiejętności, do których się nie nadajemy
Myślą, że kurwa dla nich książki zjemy
Aby posiąść wiedze, którą chcą od nas usłyszeć
Kiedy o tym myślę ciężko mi dyszeć

Muszą pojąć, że ludzi nie mogą zmienić
Nie będziemy przecież wiedza na każdej lekcji swiecić
Każdy z nas w jednym jest lepszy a w drugim gorszy
W tym świecie przecież ważniejsze jest zebranie do portfela parę groszy

I nie możemy zrozumieć wszystkich przedmiotów
Dla mnie nauczyciele drodzy jesteście bandą diabelskich pomiotów
Takim zachowaniem robicie sobie wrogów
Nie udawajcie przed nami naszych Bogów :P

wogule co to za gówno ale co tam ;D

....:::Na Prosbe MAteusha "Matisa" Brzyziaka:::...
w jego imieniu moofie WAM : "Nie rushac tych prac!!" one sa Matisa :) hehe
http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/12579.htm
http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/7760.htm
http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/3070.htm ?? ??
a moja to jush wszyscy chyba wiedza...jak nie to na bloga Wam wyslalam:) pzd

rezerwacja
JA rezrewuje sobię tę prace na faqa z histori. Pewnie ja i tak jakos zmienie ale nie i tak jej nie ruszać bo chyab sie zabardzo z tmyi zmianami nie wyrobie :)
http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/7692.htm KRH|

...:::Tera na prosbe Ani Andrucik :D :::....
jej prace to
http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/5041.htm http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/5249.htm
5 zl Anka na jutro za dodanie wpisu:)

^Projekt i wycieczka^
Bierzmy się za projekt bo Pielowska sie poodkurwia!
A jak chcecie jechac do Wloch to zbierajcie kase... I nie mowcie, ze na podreczniki zbieracie, bo wam qrwa nie uwierze...


MARZEC

 

PrZyPoMnIeNiE
Chcialam przypomniec a moshe nawet pinformowac ze nash kochana ciotunia Bozenka ma w czwartek 13tego imieninki... wiec nalezalo by sie troche podlizac i dac jakies chwasty.... so... zrzuta po zeta podajcie dalej... i przyniescie kase... pozdrwiam EciE

Fyfiadofka ;p
Ostatnio tutaj conajmniej smutno wiec cos skrobne...;p jak tam wasze dupska po zebraniu !? ;p moj father tylko przyszedl i zbeczyl z cichej...;p ps: nie mam czasu z nim zagadac bo poszedl spac biedny wiec sie was spytam...ustalil ktos cos w zwiazku z wycieczka ? ;pp gdzie i kiedy jedziemy !? ;ppp na`razka...;p
- - JuNx - -

^Wszyscy kochamy naszego gospodarza ;]^
Czyli mnie ;] Wywoze nasza kochana ciocie Bozenke na tydzien do Meppen ;] Razem z Kamilem i Milena zamierzamy ja spic (i nie tylko ;p) tak zeby nie wrocila, a na wszelki wypadek wsadzimy jej cos do bagazu zeby ja na granicy zczapili ;]]]]]]
A teraz ta zla wiadomosc... Wycieczki niebedzie, chyba ze urobicie swoich starych w jakis sensowny sposob...

KWIECIEŃ

 

^Święta^
Mojej klasie i sympatykom skladam życzenia świąteczne :] A jakzeby inaczej... :]
.::Lady_M::.

^Drętwiaki ;p^
Nawet maraton polskiego was nie rozruszał ;p Rok sie kończy!!!! Impressssskaaaaa... ;]

MAJ

my cierpielismy na filmie a inni mieli ubaw... ;ppp
Oto spis tematkow z roznych wojewodztw...KLIKNIJ TU QRWAC ;P
Jak narazie mam relacje mojego ziomka z przyszlego bandu co do maturki ;p zapraszam do lekturki
----------------poczatek----------------
[15:37] [Zekk] Jak ktos Wam powie ze macie sie bac matury to wysmiejcie go :P
[15:37] [JuNx] lajcik ? ;]
[15:37] [Zekk] Lajcik :P
....
[15:41] [Zekk] Wogole jakie zesmy beki toczyli :P
[15:41] [JuNx] yhm
[15:41] [Zekk] Za mna siedzial koles, ktory powtarzal maturke ni...
[15:41] [Zekk] I taka beka :P
[15:41] [Zekk] Wchodzi babka od angola z wiadrem (a w nim byla herbata, hehe).
[15:41] [Zekk] Ja tak patrze
[15:41] [Zekk] "Co ?! Jaramy?!"
[15:41] [JuNx] ;pp
[15:42] [Zekk] Ten kolo chwycil beke i krzyczy:
[15:42] [Zekk] "Kazdy sciaga po wiaderku i piszemy!"
[15:42] [Zekk] I beka :P
[15:42] [JuNx] heheeh
[15:42] [KRH|] beheheh
[15:42] [Zekk] Dali nam takie pakiety z jedzeniem :P
[15:43] [Zekk] Kartonowy talerzyk, kanapeczka, jablko i grzesiek.
[15:43] [JuNx] ;p
[15:43] [JuNx] ide z psem ;ppp
[15:43] [KRH|] =)
[15:43] [Zekk] Tak na wysokosc to bylo kilka ceemow, i pod tym legal se polozylem ksiazeczke o pozytywizmie...
[15:43] [Zekk] Wyjalem grzeska, zjadlem czytajac to czego nie wiedzialem, i pisalem dalej :P
----------------koniec----------------
ps: to odbylo sie w 9LO...nie wiem jak wy...ale ja mam lajcika teraz... ;pp na`rka
.:JuNx:.
2003-05-06 16:58:36
 

^Jaki zajebisty dzien na wywiadowke ;]]]^
Taaaaaa... Wlasnie teraz nasi Kochani Rodzice ogladaja propozycje ocen naszych osiagniec calorocznych... Wypas... W tynm roku pragniemy podziekowac !szczegolnie! p.Chamerskiej(to sie tak pisze? ;p).
Thanks a lot! Specjalne pozdrowienia od fakultetu...
.::Lady_M::.
P.S. 21:41 zapomnialam podziekowac rowniez ks. Pawłowi ;]

^Ha!^
I co? I przechytrzyliśmy tą $#&*@! Piełowską ;]]]] Dostaliśmy zajebiście dobre oceny ze sprawdzianu i nie może mówić, że się nie uczymy :]]]] Hie, hie, hie... Szczena opada naszej kochanej wychowawczyni ;p
.::Lady_M::.
P.S. Specjalnie JuNx'a ;))) Co z wycieczka do włoch????? Jedziemy czy nie? Moglibyśmy, bo to NAPRAWDE jest okazja... I mogłaby byc bk niezła ;)

...:::Podziekowania:::...
rok szkolny siem konczy...i w imieniu kilku osob z klasy chcialabym podziekowac przede wszystkim pani profesor Joli Chamerskiej, za to ze robila bardzio latwe sprawdziany,ze byla dla nas jak matka,otaczala nas swoja opieka orass byla kochana!!dziekujemy PANI!!!!mam nadzieje ze spotkamy siem w sierpniu bo nie przezylabym tych wakacji bez pani!!Odin, Krzychu,Kamil,Karolina ==> milo bedzie...rowniesh z calego serca dziekuje cioci Beacie Piełowkiej za to ze swoj cenny czas poswiecala na to zeby drzec morde na nas...a to naprawde dushe poswiecenie, bylo to koshtem wielu wyrzeczen!!np..odpytywania!...ludzie..nie ma jak XX!!!chcesh siem dowarotsciowac - przylacz do nas!
made by Dadza

 

CZERWIEC

^Qrwa!^
Toche chujowo!!!!! Nie miała się do kogo pani Ch. przypierdolić?! Se upatrzyła Kamila K. Ale ci nauczyciele pojebani!!! Wszytskim naciągneła oceny, a jemu akurat nie...
Nie martw się Kamil!!!! Jesteśmy z Tobą duchem!!! (może jakaś chętna na ciało? ;pPpPp)
.::Lady_M::.

^Wiem dobrze...^
... ze nie przepadacie za niektorymi 'uczycielami', ale wypadałoby zakupić kwiaty w związku z zakonczeniem edukacji przedmiotu.
.::Lady_M::.
Dla rozluznienia tekst "o byciu ziomalem" :) Troche dlugi ale warto się pomęczyć- parodia na na "ziomali" ;p Przeczytajcie!:)
3451375 (17:42)
Yo motherfucker!
3451375 (17:42)
Jestes z Norwegii?
3451375 (17:43)
hej fucker zadalem ci pytanie
3451375 (17:44)
Ale jestes glupi.
Cadaver (17:45)
ehh
Cadaver (17:45)
zadaj mi to pytanie
3451375 (17:45)
A macie w Norwegii Skate-ow bo my w Polonii mamy i toduzo!
Cadaver (17:46)
a co to ?
3451375 (17:46)
Hehe pewnie nie wiesz nawet co to jest blokers
3451375 (17:47)
Wiesz czy nie?
Cadaver (17:47)
nie nie wiem
Cadaver (17:47)
to cos co blokuje ?
3451375 (17:47)
To na przyklad ja i moi ziomale jesli wiesz wogole o czym mowie.
3451375 (17:48)
Blokuje hehehe ale jestes ciemny
Cadaver (17:48)
ziomal
Cadaver (17:48)
to takie papierosy ?
3451375 (17:49)
Ale z ciebie duren. Widac ze n ie tutejszy.
Cadaver (17:49)
a co to ziomal
3451375 (17:49)
Ziomale to cala moja osiedlowa brygada rozumiesz?
3451375 (17:50)
Ziomale to cala moja osiedlowa brygada rozumiesz?
Cadaver (17:50)
wyscie z harcerstwa ?
3451375 (17:50)
Hahahy z harcerstwa siadamy sobie na ławce przed blokiem i jaramy zioło to jest piękne!
Cadaver (17:51)
ee
Cadaver (17:52)
a naucz mnie jakis innych slow
Cadaver (17:52)
ktorych nie znam
3451375 (17:52)
Nie mysl sobie kurwa ze blokersi sa jakas zajebana gruba grzecznych dzieci! Jesteśmy gangsterami i bronimy swojego terenu Rozumiesz??
Cadaver (17:52)
bo ja dopiero co z norwegii przyjechalem
3451375 (17:53)
AAAAA to lepiej uważaj bo jacys ziomale moga ci dac niezly wpierdol jak jestes nie z ich parafii!
Cadaver (17:53)
parafia
Cadaver (17:53)
chodzicie do kosciola ?
3451375 (17:54)
Idioto! Parafia to inaczej twój teren twoja dzielnica której musisz bronić Kumasz?
Cadaver (17:54)
ee
3451375 (17:55)
A sluchales kiedys Polskiego Hip Hopu???
Cadaver (17:55)
a dlaczego mowisz ze jestes gangsterem
Cadaver (17:55)
nalezysz do gangu ?
3451375 (17:55)
Bo lubie czasem z ziomami komus najebac albo co s rozbierdolic po pijaku!
3451375 (17:56)
A sluchales kiedys Polskiego Hip Hopu???
Cadaver (17:56)
hop hip co to ?
3451375 (17:56)
To kurwa najlepszy styl muzyki! Jak nie sluchasz HH to lepiej wogole nie wychodz z domu !
Cadaver (17:57)
a oczym sa piosenki?
3451375 (17:57)
Kurwa o szarej zajebanej rzeczywistości!
Cadaver (17:58)
to fajne musi byc
Cadaver (17:58)
i dlaczego tyle przeklinasz?
3451375 (17:58)
Bo tak mi sie kurwa podoba. Jestem gangsterem a gangsterzy maja dosadny język.
Cadaver (17:59)
a co jeszcze z maziolami robisz ?
3451375 (17:59)
Z ziomalami idioto!
3451375 (18:00)
No co...... urzadzamy biby!
3451375 (18:00)
Wiesz co to Biba?
Cadaver (18:00)
pipa ?
3451375 (18:01)
Boże co za typ! Biba durniu
!
Cadaver (18:01)
to jak ktos zostanie przez samochod potracony ?
3451375 (18:02)
Biba czyli inaczej impra -Impreza ale taka z jaraniem stuffu!!!
3451375 (18:02)
Kumasz ?
Cadaver (18:03)
tak
Cadaver (18:03)
a czcicie szatana ?
3451375 (18:03)
Pojebalo cie?
Cadaver (18:04)
bo myslalem ze jak palicie stuff to chodzi o krzyze
Cadaver (18:04)
po norwesku stuff to krzyze
Cadaver (18:04)
i juz myslalem ze wy jestescie szatanowcami
3451375 (18:04)
.Stuff to inaczej ziolo idioto!
Cadaver (18:05)
jakie ziolo, rzenszen ?
3451375 (18:05)
Nie marycha idioto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cadaver (18:05)
marchewka, poco marchewke palicie ?
3451375 (18:06)
Kurwa zaraz jebne.................
3451375 (18:06)
Sam se spal marchewke cioto jedna!
Cadaver (18:06)
hmm
Cadaver (18:06)
a dlaczego bronicie swojej dzielnicy ?
Cadaver (18:06)
przed kim ?
3451375 (18:06)
Przed skurwielami z innych parafii!
3451375 (18:07)
Nasze osiedle jest tylko dla ziomali z naszej parafiii!
Cadaver (18:07)
a ile tego ziola wypalsz na jednej pipie
Cadaver (18:07)
?
3451375 (18:07)
Zadne obce chuje nie beda sie nam po nim krecic!
Cadaver (18:07)
czyli chodzicie do kosciola
3451375 (18:07)
Bibie kurwa! Różnie!
Cadaver (18:07)
a jak ktos do innej parafii chodzi to jest zly ?
3451375 (18:08)
Niektórzychodz ą ale to wyjatki!
3451375 (18:08)
Przeciez ci juz kurwa tlumaczylem ze parafia to naczej odiedle-dzielnica -blokowisko! A nie kurwa w sensie koscielnym1
Cadaver (18:09)
ee
Cadaver (18:09)
a co jeszcze robicie na tych bibach ?
3451375 (18:09)
Kurwa sluchamy HH i bitujemy.
Cadaver (18:09)
bitujecie ?
3451375 (18:10)
Tak robimy bity!
Cadaver (18:11)
a co to ?!?!
3451375 (18:12)
Bit jak posluchasz pare kawalkow hiphopowych to skumasz co to bit!
Cadaver (18:12)
a pamietasz jakies tekstych ych piosenek hip hopowych
Cadaver (18:12)
zebym wiedzial
Cadaver (18:12)
oczym spiewaja
3451375 (18:13)
No kurwa np.Jestem Bogiem uswiadom to sobie sobie,ty tez jeastes Bogiem tylko wyobraz to sobie sobie!
Cadaver (18:13)
ee dlaczego uwarzasz sie za boga ?
3451375 (18:13)
Tam wlasnie jest niezly bit!
3451375 (18:14)
To akurat taki kawalek spytaj Pakciarzy dlaczego akurat tak nagrali!
3451375 (18:14)
Zara musze leciec. O 19 jest biba u ziomala!
Cadaver (18:14)
czyli uwarzasz ze jestes bogiem ?
3451375 (18:15)
Musisz sie jeszcze wiele nauczyc o kulturze hihopowej i oBlokersach.
Ja narazie lece! Nara gangsta!
Cadaver (18:15)
papa

^Wakacje!!!!!!!!^
To szczęśliwie dojechaliśmy do końca roku szkolnego ;]]] Życzę miłych wakacji i wieeeele szczęścia kolegom zaliczającym w sesji poprawkowej ;) Za czas jakiś pojawi się tutaj lista podręczników, więc nie martwijcie się ;]]]]
.::Lady_M::.
P.S. W przyszłym roku już nie będe gospodarzem- szukajcie innego frajera ;p

 

 

 

 

 

 

 

LIPIEC

 

<< Biuro Podróży LeVy Tour >>
ELOU ELOU :] wita Was Wielki Lewy !!!
narazie sloneczka to za oknem nie widac, lato nas nie rozpieszcza, wiec w miedzyczasie zamulania w domu wpadlem na pomysl wycieczki rowerowej nad jeziorko np. Otomino. Termin jest jeszcze nie ustalony ale planuje tak na koniec lipca/początek sierpnia - chodzi o ladna plazowa pogode by mozna bylo sie wypluskac w jeziorku :-) Wszystkich zainteresowanych prosil bym o siakis komentarz no i w ogole ;p niech Was nie przeraza odleglosc to okolo 20km w wolnym tempie nikt sie nie zmeczy I promise!

^Siamano ;p^
Niech no ktos podskoczy do szkoly po liste podrecznikow i ja tutaj przedrukuje co? ;pPpPpPp
.::Lady_M::.

SIERPIEŃ

^Do szkoly!!!!!!!!!!^
Najwyzsza pora lenie ;p Rozpoczecie roku jak zwykle o 9 ;] A teraz hucznie swietujemy ostatni tydzien wakacji ;]
Ogloszenie Trzymamy kciuki za kolegow z sesji poprawkowej!!!!! Buzka dla was ;*
::Lady_M::.

 

WRZESIEŃ (KLASA 4 C)

 

Siakas prezentacja...
a wiec proponuje by kazdy zapodal adresy do www z ktorych kozystau...by uniknac nieporozumien (u noł łot ajm toking abałt)...
/JuNx

odina prace na polaka
http://www.man.poznan.pl/~marcinp/pages/links/wenecjaind.html
http://www.man.poznan.pl/~marcinp/pages/links/wenecjaind.html
http://www.man.poznan.pl/~marcinp/pages/links/wenecjaind.html

^No bez żartów...^
Kolejna kadencja? ;] Qrwa ;] Zgłupieliście chyba ;p
Przypominam spóźnialskim, że w piątek o 5.00 mamy wyjazd (nie wszyscy ale ;]) ;]
To będzie coś... ;p
.::Lady_M::.

^Ja mówiłam serio!!!!^
Odnośnie tego gospodarza :/
.::Lady_M::.

PAŹDZIERNIK

 

IQ TeSt
jestesmy za glupi by zyc ;ppp
2003-10-19 21:34:02

recenzja filmu "Ziemia Obiecana" A.Wajdy
Mam nadzieje ze filmik sie podobal :>
zapewne ciocia B.Cipocka zada renecje wiec nie proznowalem i sobie znalazlem... :]
*zapodajcie tu swoje linki zeby sie nie powtarzaly

8=8
Czy wy wszyscy tez macie tak ciezko jak ja? :P
Cris/Krychu

LISTOPAD

REPORTED SPICZ --> jesli ktos ma ochote sie pouczyc czegos na spr...
/JuNx
 

SyLfEsTeR
Teraz sluchac mnie uwaznie ;p nie wiem jak wy ale ja nie mam zadnej propozycji na ten piekny wieczor...;p wiec... NAKRECAMY FRYTE ;pppp propozycje ...? ;]
/agent J......uNx


 

GRUDZIEŃ

^Wesolych Swiat^
Zycze wam zeby swieta byly takie jak sobie wymarzycie... Bo przeciez kazdy ma swoj sposob na swieta, prawda?
.::Lady_M::.

 

STYCZEŃ (2004)

 

Kurwa...
... tylko nie znowu szkoła :[
Cris/Krychu
 

STUDNIÓWKA...
.. już jutro!
Cris/Krychu

LUTY

 

^Pora na wyrwanie z feryjnego otepienia^
Tak, tak... Pora do szkoly! ;p
Probna matura wzywa... ;D

::LAdy_M::.

 

MARZEC

 

8=7? NIE! 8=9? NIE! 8=8! TAK!
Elo. Pragnę zauważyć że ten weekend to osatni weekend przed próbną maturą. Proponuję się z tej oazji pożadnie najebać.
A tak offtopic to moglibyście ruszac dupy i dodawac jakieś noty bo widze że ten blog umiera. Czyżby zapowiedzrozpadu naszej kalsy w zwiąku z nadchodzącym koncem edukacjiśrediej???
Swoje obawy wyraził
Cris/Krychu
PS: Pozdro 600 dla wszystkich maturzystow.
 

Przemawia Agitka ;p
jak wszyscy zdarzyli sie zorientowac zbliza sie koniec roku ... to ze wszyscy sie ciesza nie ulega watpliowsci ... ale pozostaje jeden maly nierozstrzygniety problem jaki zapytanie ;p? otoz nalezaloby cos kupic przynajmniej ciotuni i beatce ... reszcie nauczycieli to juz chyba na wlasna reke
wiec oglaszam wielka zbiorke hmmm powiedzmy po 5-8 zl bo jak wiadomo nie wypada kupic kwiatow za 20zeta
kupne prezentow i pomyslem moge zajac sie ja no chyba ze ktos strasznie chce mnie zastapic.... ;p
dlatego moi kochani laczmy sie i qrwa dawac kase bo zajebie jak ktos nie zaplaci ;p
to by bylo na tyle jesli macie jakis pomysl to piszcie pozdoffka

 

KWIECIEŃ/ MAJ

 

bum cyk cyk
W ciagu 24h przestaliscie byc uczniami a staliscie sie europejczykami (pejczami z europy)...jak wrazenia ?
ps: moze po koncowym rozstaniu z xx ujawnimy www co ? :P
/JuNx

^Hem, hem...^
Moje drogie baranki :> Jako jedyny, prawdziwy, wszechwiedzacy webmaster tej strony (:>) chcialam wam zyczyc szczescia (ale oczywiscie niedziekujecie ;p)we wszystkich nadchodzacych czesciach egzaminu dojrzalosci :) (akurat dojrzalosci ;p)
^lady_m^

CZERWIEC

 

dupy z was :P
byscie poczekali ze swietowaniem zdanej matury na mnie...a nie w czwartek chlac i oblewac...grrr. w najwiekshym stresie bede przed gegra w ci beda chodzic nadzumieni :>
/JuNx piatkowy maturzysta (tu nie chodzi o stopnie ale kur#a o termin :P/

 

 

i to by było na tyle, dzieki wszystkim za To ze byliscie naprawde mega klasą z klasą! BoLeK q:-)

 

bolkiemwmur : :

KURSY na AWF Komentarze (1)
01. czerwca 2004 17:12:00
linkologia.pl spis.pl

KURS NA AWF grupa  <M>

 

ŚRODA

14:00 - 15.30 ==> koszykówka

15:45 - 17:15 ==> L.A

 

CZWARTEK

14:00 - 15:30 ==> koszykówka

15:45 - 16:15 ==> L.A

 

PIĄTEK

12:30 - 14:00 ==> koszykówka

 

SOBOTA

14:30 - 16:00 ==> L.A

 

NIEDZIELA

14:00 - 15:30 ==> koszykówka

 

PONIEDZIAŁEK

15:30 - 16:00 ==> L.A

 

 

 

 

 

bolkiemwmur : :

TABELA Komentarze (0)
01. czerwca 2004 16:54:00
linkologia.pl spis.pl

1) POLSKI- 3

2) ANGIELSKI- 4

3) MATEMATYKA- 2

4) HISTORIA- 4

5) WOS- 6

6) WF- 6

7) FAQ HISTORIA- 5

8) FAQ GEOGRAFIA- 4

---------------------------------------------------

Średnia 4klasy=> 34/ 8= 4.25

9) NIEMIECKI- 3

10) GEOGRAFIA- 4

11) CHEMIA- 2

12) FIZYKA- 3

14) PO- 3

15) INFORMATYKA- 5

16) PLASTYKA- 4

17) PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ- 6

--------------------------------------------------

Średnia za 4lata==> 64/ 17= 3,764

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MaTuRa

POLSKI (pisemny)-  5

POLSKI (ustny)- 5

HISTORIA (pisemny)- 4

HISTORIA (ustny)- 4

ANGIELSKI (ustny)- 4

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AWF

ŚWIADECTWO==> 9 / 20pts

TEST ANGIELSKI==> ..../ 15pts

LEKKA ATLETYKA==>  ..../ 15pts

Pchnięcie Qlą==> .....metry= .....pts                   

100m==> ....sek= ....pts

1500m==> ....min.....sek.=.....pts

KOSZYKÓWKA==> ....15pts

 

 

-R-A-Z-E-M==> ...../ 65 pts

 

 

 

 

 

 

 

 

bolkiemwmur : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dec | ciekawapasi1 | srebrna | bula | pfk | Mailing